Bezproblémová reklamácia

Bezproblémová reklamácia

V Brasty dbáme na vysokú kvalitu ponúkaného tovaru. Naši kolegovia z expedície sú pravidelne školení tak, aby sa k vám dostali produkty starostlivo zabalené a aby nehrozilo ich poničeniu počas prepravy. Percento vád na predávanom tovare je vďaka tomu skutočne mizivé. Aj tak je ale dobré vedieť, že prípadné nedostatky riešime vždy čo najrýchlejšie a k vašej maximálnej spokojnosti. Naším cieľom je spokojný zákazník, ktorý sa k nám rád vracia. Preto aj v prípade reklamácie postupujeme vždy maximálne rýchlo tak, aby ste nemuseli na jej vybavenie čakať zbytočne dlho.

Kedy môžete tovar reklamovať?

Reklamáciu môžete uplatniť na dodaný chybný tovar, alebo v prípade, že sa porucha na tovare prejaví v priebehu nasledujúcich 24 mesiacov od jeho zakúpenia. Okrem prípadov uvedených v Obchodných podmienkach. U tovaru označeného "second hand" nie je možné uplatniť reklamáciu na chyby a poškodenia uvedené v jeho popise. 

U každého tovaru odporúčame overiť si dopredu, či nie ste citliví alebo alergickí na niektorú z jeho častí, zloženia. Z dôvodu alergickej reakcie nemožno tovar reklamovať a v prípade kozmetiky, z hygienických dôvodov, ani vrátiť! 

 

Aké máte práva pri reklamácii?

V prípade, že bude Vami podaná reklamácia uznaná za oprávnenú, teda ak bude závada, či okolnosti poškodenia ukazovať na vadu výrobnú, máte samozrejme nárok na bezplatnú opravu, alebo v prípade vady neodstrániteľnej, na výmenu tovaru. V prípade, že rovnaký tovar už nebude k dispozícii, je po dohode možnosť výberu iného tovaru z portfólia spoločnosti, prípadne vrátenie kúpnej ceny. 

Ak si tovar chcete ponechať a nie je v našich možnostiach tovar opraviť, tak máte právo požiadať o zľavu z kúpnej ceny. Aj v tomto prípade sa budeme snažiť vyjsť vám maximálne v ústrety a vrátime vám časť z kúpnej ceny.

Ako postupovať pri reklamácii?

V prípade, že je tovar poškodený alebo nefunkčný a vy sa ho rozhodnete reklamovať, tak nás prosím kontaktujte buď e-mailom alebo telefonicky.

na e-mailovú adresu prevádzkovateľa info@brasty.sk

telefonicky na tel. č.: +421 220 909 833 

 

Dohodneme sa s vami na ďalšom postupe tak, aby sa všetko vyriešilo k vašej spokojnosti. Tovar nám potom môžete zaslať poštou. Viac o podmienkach reklamácie sa dočítate tu.