Garancia Plus – Náhodné rozbitie alebo krádež
Už sa nikdy nebojte o svoje hodinky. S nami sú v bezpečí!
-
Viac ako 95 % nahlásených udalostí plníme v prospech zákazníka
-
Spoluúčasť len 10 % z kúpnej ceny tovaru
-
Služba sa vzťahuje na náhodné poškodenie alebo zničenie veci, krádež či lúpež.
Úplné znenie poistných podmienok nájdete TU
Ako nahlásiť poistnú udalosť
Udalosť ohlásite našim operátorom emailom, zaslaným na adresu info@brasty.sk. V emaily prosím uveďte:
-
Číslo nákupného dokladu
-
Príčinu škody (presný popis situácie, za ktorej k poškodeniu či krádeži výrobku došlo).
-
V prípade krádeže výrobku:
-
Uznesenie o odložení prípadu
-
Úradný protokol, Výpoveď, potvrdenie o nahlásení od Polície SK – nezabudnite prosím uviesť pridelené číslo škody.
Operátor Vám následne pridelí číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná, kontaktuje Vás a dohovoríte sa na ďalšom postupe a na zaslaní poškodeného tovaru na našu centrálu.
Lehota pre vybavenie začína okamïhom predania poškodeného produktu alebo dodaním všetkých potrebných potvrdení a dokumentov od Polície SK.
Ako prebieha vybavovanie
Ak sa jedná o poškodenie produktu, najrv zaistíme kompletnú diagnostiku v autorizovanom servisnom centre. Pokiaľ to povaha poškodenia umožňuje, navrhneme možnosti opravy a vyčíslime náklady na opravu. Následne Brasty rozhodne, či je oprava produktu rentabilná alebo dôjde k vybaveniu udalosti iným spôsobom.
Ako dlho to trvá
Všetky ohlásené udalosti vybavujeme obratom, najdlhšie však do 45 dní od predania produktu alebo od doručenia dokumentov od Polície SK v prípade krádeže/lúpeže.
Neviete si rady? Napíšte nám