Udalosť ohlásite našim operátorom emailom, zaslaným na adresu info@brasty.sk. V emaily prosím uveďte:
Číslo nákupného dokladu
Príčinu škody (presný popis situácie, za ktorej k poškodeniu či krádeži výrobku došlo).
V prípade krádeže výrobku:
Uznesenie o odložení prípadu
Úradný protokol, Výpoveď, potvrdenie o nahlásení od Polície SK – nezabudnite prosím uviesť pridelené číslo škody.
Operátor Vám následne pridelí číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná, kontaktuje Vás a dohovoríte sa na ďalšom postupe a na zaslaní poškodeného tovaru na našu centrálu.
Lehota pre vybavenie začína okamïhom predania poškodeného produktu alebo dodaním všetkých potrebných potvrdení a dokumentov od Polície SK.
Ako prebieha vybavovanie
Ak sa jedná o poškodenie produktu, najrv zaistíme kompletnú diagnostiku v autorizovanom servisnom centre. Pokiaľ to povaha poškodenia umožňuje, navrhneme možnosti opravy a vyčíslime náklady na opravu. Následne Brasty rozhodne, či je oprava produktu rentabilná alebo dôjde k vybaveniu udalosti iným spôsobom.
Ako dlho to trvá
Všetky ohlásené udalosti vybavujeme obratom, najdlhšie však do 45 dní od predania produktu alebo od doručenia dokumentov od Polície SK v prípade krádeže/lúpeže.
Neviete si rady? Napíšte nám
Náhodné rozbitie a krádež (1 rok)
Garancia Plus – Náhodné rozbitie alebo krádež
Už sa nikdy nebojte o svoje hodinky. S nami sú v bezpečí!
Viac ako 95 % nahlásených udalostí plníme v prospech zákazníka
Spoluúčasť len 10 % z kúpnej ceny tovaru
Služba sa vzťahuje na náhodné poškodenie alebo zničenie veci, krádež či lúpež.
Udalosť ohlásite našim operátorom emailom, zaslaným na adresu info@brasty.sk . V emaily prosím uveďte:
Číslo nákupného dokladu
Príčinu škody (presný popis situácie, za ktorej k poškodeniu či krádeži výrobku došlo).
V prípade krádeže výrobku:
Uznesenie o odložení prípadu
Úradný protokol, Výpoveď, potvrdenie o nahlásení od Polície SK – nezabudnite prosím uviesť pridelené číslo škody.
Operátor Vám následne pridelí číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná, kontaktuje Vás a dohovoríte sa na ďalšom postupe a na zaslaní poškodeného tovaru na našu centrálu.
Lehota pre vybavenie začína okamïhom predania poškodeného produktu alebo dodaním všetkých potrebných potvrdení a dokumentov od Polície SK.
Ako prebieha vybavovanie
Ak sa jedná o poškodenie produktu, najrv zaistíme kompletnú diagnostiku v autorizovanom servisnom centre. Pokiaľ to povaha poškodenia umožňuje, navrhneme možnosti opravy a vyčíslime náklady na opravu. Následne Brasty rozhodne, či je oprava produktu rentabilná alebo dôjde k vybaveniu udalosti iným spôsobom.
Ako dlho to trvá
Všetky ohlásené udalosti vybavujeme obratom, najdlhšie však do 45 dní od predania produktu alebo od doručenia dokumentov od Polície SK v prípade krádeže/lúpeže.