Carolina Herrera 212 VIP Men 100 ml
voda po holení pre mužov
Nie je skladom
Carolina Herrera predstavuje svoju exkluzívnu radu 212 VIP Men, ktorá je symbolom moderného mužstva a elegancie. Táto voda po holení je určená pre mužov, ktorí žijú životom plným energie a štýlu. Jej orientálna vôňa je vytvorená tak, aby podčiarkla osobnosť a charizmu každého muža. Zloženie tejto vône je unikátne a zmyselné, čo z nej robí ideálnu voľbu pre večerné udalosti a spoločenské akcie.
Vôňa začína sviežimi tónmi zázvoru, marakuje a limetky, ktoré sú doplnené pikantným nádychom kaviáru a čierneho korenia. Táto zmyselná kombinácia vytvára nezabudnuteľný prvý dojem. Srdce vône je bohaté a sofistikované, spája v sebe korenie, vodku, mätu a šumivý gin, čo jej dodáva rafinovanú hĺbku a energiu. Základ vône potom uzatvára celkový dojem teplými tónmi ambry, drevitých akordov a kože, ktoré zanechajú trvalý elegantný dojem.
Carolina Herrera 212 VIP Men je viac než len voda po holení; je to manifest štýlu a úspechu. Je určená pre mužov, ktorí sa neboja vyniknúť a chcú zanechať stopu v každej miestnosti, do ktorej vstúpia. Táto vôňa je ideálna pre mužov, ktorí hľadajú niečo výnimočné a jedinečné, čo ich bude sprevádzať na každom kroku ich dobrodružstva.
Pre optimálne výsledky aplikujte Carolina Herrera 212 VIP Men vodu po holení na čistú a suchú pokožku po holení. Naneste malé množstvo na dlane a jemne vmasírujte do pokožky tváre a krku. Vďaka svojmu zloženiu nielenže osvieži pleť, ale tiež ju upokojí a zanechá príjemne prevoňanú. Vyhnite sa kontaktu s očami. Táto voda po holení je ideálna na každodenné použitie, najmä keď sa chystáte na dôležité spoločenské udalosti či večerné stretnutia.
Hlava čierne korenie, kaviár, limetka, maracuja, zázvor
Srdce korenie, mäta, šumivý gin, vodka
Základ ambra, drevitý akord, koža
Horľavé., Prečítajte si pokyny a riaďte sa nimi.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 8411061723784
Značka Carolina Herrera vznikla v roku 1980 v New Yorku, keď ju založila venezuelská módna návrhárka Carolina Herrera, známa svojím vycibreným vkusom a zmyslom pre eleganciu. Vďaka svojej vízii spojiť nadčasovú noblesu s moderným šarmom sa jej podarilo rýchlo presadiť na svetových prehliadkových mólach, kde zaujala sofistikovanými siluetami a luxusnými materiálmi. Prvým veľkým míľnikom bolo uvedenie jej debutovej kolekcie v roku 1981, ktorá zožala nadšené ohlasy kritikov aj zákazníkov. Postupom rokov sa Carolina Herrera stala synonymom pre sofistikovanú módu a v roku 1988 rozšírila svoje portfólio o prvú vôňu, ktorá položila základ dnes už ikonickej parfumovej rady.
Filozofia Carolina Herrera stavia na hodnotách ženskosti, odvahy a vycibreného štýlu, ktoré sa premietajú do každého detailu produktov tejto značky. Dôraz na precízne remeslo a kvalitné materiály je zreteľný ako v módnych kolekciách, tak v oblasti parfumov, kde značka uprednostňuje starostlivo vybrané ingrediencie a inovatívne prístupy k tvorbe vôní. Inšpiráciu čerpá z moderného umenia, klasického dizajnu aj kozmopolitného života veľkomesta. Značka je známa svojím elegantným a sebavedomým štýlom komunikácie, ktorý oslovuje ženy všetkých generácií. Medzi slávne osobnosti, ktoré obliekali modely Carolina Herrera, patrí napríklad Jacqueline Kennedy Onassis alebo Renée Zellweger, a parfémy tejto značky často zdobia kozmetické stolíky svetových celebrít.
Sortiment Carolina Herrera ponúka širokú škálu produktov od luxusných parfumov, toaletných vôd a telovej kozmetiky až po módne doplnky a odevy. Medzi najznámejšie vône patrí ikonická kolekcia Good Girl, ktorá zaujala jedinečným dizajnom flakónu v tvare lodičky a zmyselnou kompozíciou kvetinových a orientálnych tónov. Ďalším obľúbeným produktom je pánska rada 212 Men, ktorá oslovuje moderného muža s dynamickým životným štýlom. Každý rok značka uvádza limitované edície a exkluzívne spolupráce, ktoré prinášajú svieži pohľad na klasickú eleganciu. Carolina Herrera je ideálnou voľbou pre ženy aj mužov, ktorí hľadajú originalitu, luxus a prirodzenú sebaistotu v každom detaile svojho štýlu.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.