Carolina Herrera Good Girl Gold Fantasy
parfémovaná voda pre ženy
Nie je skladom
Carolina Herrera prináša novú dimenziu elegancie a luxusu s parfumovanou vodou Good Girl Gold Fantasy. Tento parfum je stelesnením modernej ženskosti a sebavedomia, ktoré sa skrýva v každej žene. V ohromujúcom flakóne v tvare štýlizovanej zlatej lodičky sa ukrýva sladká vôňa, ktorá očarí nielen nositeľku, ale aj jej okolie. Je to vôňa určená pre výnimočné večery a slávnostné príležitosti, keď chcete zažiariť a zanechať nezabudnuteľný dojem.
Vôňa Good Girl Gold Fantasy začína fascinujúcou kombináciou mandlí a kávových zrniek, ktoré prinášajú okamžitý pocit energie a sviežosti. Srdce vône je tvorené bohatými kvetinovými tónmi jazmínu Sambac a tuberózy, ktoré dodávajú parfumu neodolateľnú ženskosť a zmyselnosť. V závere sa rozvíjajú teplé a sladké tóny fazule Tonka a kakaa, ktoré obalia nositeľku do hrejivého a dlhotrvajúceho závoja.
Carolina Herrera je značka známa pre svoju eleganciu a inováciu, a Good Girl Gold Fantasy je ďalším príkladom jej majstrovského umenia vo svete parfumov. Každá kvapka tejto vône je ako zlatý šperk, ktorý doplní váš outfit a pozdvihne vaše sebavedomie na novú úroveň. Nechajte sa uniesť do sveta luxusu a oslávte svoju jedinečnosť s touto výnimočnou vôňou.
Aplikujte Carolina Herrera Good Girl Gold Fantasy na pulzné body, ako sú zápästia, krk a za ušnými lalôčikmi, pre dosiahnutie maximálneho efektu. Týmto spôsobom sa vôňa uvoľňuje postupne a vydrží dlhšie počas večera. Ak chcete vôňu zintenzívniť, aplikujte ju aj na oblečenie z prírodných materiálov. Vyhnite sa priamemu kontaktu s pokožkou, ak máte citlivú pleť. Užite si jedinečný pocit luxusu a elegancie, ktorý táto vôňa prináša.
Hlava kávové zrnka, mandle
Srdce jazmín Sambac, tuberóza
Základ fazuľa Tonka, kakao
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
ANTONIO PUIG S.A
www.puig.com
EAN: 8411061028919
Značka Carolina Herrera vznikla v roku 1980 v New Yorku, keď ju založila venezuelská módna návrhárka Carolina Herrera, známa svojím vycibreným vkusom a zmyslom pre eleganciu. Vďaka svojej vízii spojiť nadčasovú noblesu s moderným šarmom sa jej podarilo rýchlo presadiť na svetových prehliadkových mólach, kde zaujala sofistikovanými siluetami a luxusnými materiálmi. Prvým veľkým míľnikom bolo uvedenie jej debutovej kolekcie v roku 1981, ktorá zožala nadšené ohlasy kritikov aj zákazníkov. Postupom rokov sa Carolina Herrera stala synonymom pre sofistikovanú módu a v roku 1988 rozšírila svoje portfólio o prvú vôňu, ktorá položila základ dnes už ikonickej parfumovej rady.
Filozofia Carolina Herrera stavia na hodnotách ženskosti, odvahy a vycibreného štýlu, ktoré sa premietajú do každého detailu produktov tejto značky. Dôraz na precízne remeslo a kvalitné materiály je zreteľný ako v módnych kolekciách, tak v oblasti parfumov, kde značka uprednostňuje starostlivo vybrané ingrediencie a inovatívne prístupy k tvorbe vôní. Inšpiráciu čerpá z moderného umenia, klasického dizajnu aj kozmopolitného života veľkomesta. Značka je známa svojím elegantným a sebavedomým štýlom komunikácie, ktorý oslovuje ženy všetkých generácií. Medzi slávne osobnosti, ktoré obliekali modely Carolina Herrera, patrí napríklad Jacqueline Kennedy Onassis alebo Renée Zellweger, a parfémy tejto značky často zdobia kozmetické stolíky svetových celebrít.
Sortiment Carolina Herrera ponúka širokú škálu produktov od luxusných parfumov, toaletných vôd a telovej kozmetiky až po módne doplnky a odevy. Medzi najznámejšie vône patrí ikonická kolekcia Good Girl, ktorá zaujala jedinečným dizajnom flakónu v tvare lodičky a zmyselnou kompozíciou kvetinových a orientálnych tónov. Ďalším obľúbeným produktom je pánska rada 212 Men, ktorá oslovuje moderného muža s dynamickým životným štýlom. Každý rok značka uvádza limitované edície a exkluzívne spolupráce, ktoré prinášajú svieži pohľad na klasickú eleganciu. Carolina Herrera je ideálnou voľbou pre ženy aj mužov, ktorí hľadajú originalitu, luxus a prirodzenú sebaistotu v každom detaile svojho štýlu.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.