Giorgio Black Special Edition II
parfémovaná voda pre mužov
100 ml za 15,22 €
Skladom, zajtra 9. 12. u Vás
Doprava od 1,90 €
15,22 €
Giorgio Black Special Edition II je majstrovské dielo parfumérie navrhnuté pre mužov, ktorí chcú vyjadriť svoju jedinečnosť a charizmu. Táto korenená vôňa je súčasťou prestížnej kolekcie Black Special Edition II od značky Giorgio, ktorá je známa svojím dôrazom na kvalitu a elegantný dizajn. Parfém zachytáva esenciu sofistikovanosti a energie, ktorá je ideálna na večerné akcie alebo špeciálne príležitosti, keď chcete naozaj zažiariť.
Vôňa začína sviežimi tónmi bergamotu a pikantného ružového korenia, ktoré okamžite zaujmú a prebudia zmysly. V srdci vône sa rozvíja harmonická zmes kardamónu, muškátového orieška, kosatca a heliotropu, ktoré dodávajú parfému hĺbku a eleganciu. Základné tóny cédru, fazuľky Tonka a ambry vytvárajú teplý a príťažlivý záver, ktorý zanecháva trvalý dojem.
Giorgio Black Special Edition II je navrhnutý tak, aby oslovil mužov, ktorí hľadajú niečo výnimočné. Táto vôňa je skvelou voľbou pre tých, ktorí chcú svojím parfémom vyjadriť sebavedomie a štýl. S každým nádychom vás prenesie do sveta rafinovanosti a luxusu, kde každý okamih je príležitosťou cítiť sa výnimočne.
Pre dosiahnutie najlepšieho efektu nanášajte parfumovanú vodu Giorgio Black Special Edition II na pulzné body, ako sú zápästia, krk a za uši. Tieto miesta prirodzene vyžarujú teplo, ktoré pomáha rozvinúť vôňu a predĺžiť jej trvanlivosť. Pre jemnejšiu vôňu môžete tiež aplikovať parfém do vzduchu a prejsť sa voňavým oblakom. Uchovávajte flakón na chladnom a suchom mieste, aby si vôňa zachovala svoju kvalitu a intenzitu.
Hlava bergamot, ružové korenie
Srdce heliotrop, kardamóm, kosatec, muškátový oriešok
Základ ambra, céder, fazuľa Tonka
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
Giorgio Group
www.giorgioperfumes.com
EAN: 3700583503352
Značka Giorgio Beverly Hills pochádza zo Spojených štátov amerických a jej príbeh sa začal písať v roku 1961, keď podnikateľ Fred Hayman spolu s Gale (Gayle) Hayman otvorili na Rodeo Drive v Beverly Hills luxusný butik Giorgio Beverly Hills. Ich cieľom bolo premeniť vtedy nenápadnú ulicu na symbol hollywoodskeho lesku a vytvoriť miesto, kde sa móda, spoločenský život a vône spoja do jedného zážitku. V roku 1981 uviedla značka svoj prvý rovnomenný parfum Giorgio, ktorý sa stal ikonou 80. rokov a naštartoval globálny úspech značky v oblasti vôní. O niekoľko rokov neskôr bola parfumová divízia predaná spoločnosti Avon a neskôr prešla pod Elizabeth Arden, napriek tomu si Giorgio Beverly Hills zachovala imidž legendy spojenej s kalifornským luxusom a slnkom zaliatym Beverly Hills.
Filozofia značky Giorgio Beverly Hills stojí na okázalom, sebavedomom a radostnom poňatí luxusu, ktorý nie je odťažtý, ale naopak plný farieb, kvetov a slnka. Typické žlto-biele pruhy, inšpirované markízou pôvodného butiku, sa premietajú do dizajnu flakónov aj darčekových balení a vyjadrujú hravú eleganciu a optimizmus. Vône značky bývajú výrazné, dlhotrvajúce a neboja sa bohatých kvetinových či orientálnych kompozícií, ktoré podčiarkujú osobitosť nositeľa. Kreatívny koncept sa inšpiruje životným štýlom Beverly Hills – červeným kobercom, palmami lemovanými bulvármi a večierkami, kde sa stretávali filmové hviezdy a podnikateľská elita. Práve táto atmosféra sa odráža v kampaniach aj komunikácii značky, ktorá stavia na dojme glamouru a nezameniteľnej prítomnosti.
V sortimente Giorgio Beverly Hills dominujú predovšetkým parfémy a toaletné vody pre ženy aj mužov, doplnené o telové spreje, telové mlieka a darčekové sady. Medzi vlajkové produkty patrí dámska kolekcia Giorgio – napríklad toaletná voda a telový sprej, často ponúkané aj v darčekových setoch, ktoré prepájajú vôňu s ošetrujúcou kozmetikou. Obľúbené sú aj pánske vône, ako Giorgio for Men alebo ďalšie kompozície z portfólia značky, ktoré rozvíjajú charakteristický štýl Giorgio Beverly Hills v rôznych podobách. Vďaka širokej ponuke objemov, od praktických menších flakónov až po klasické väčšie objemy vhodné na doma, si značka nachádza miesto ako u milovníkov výrazných, nostalgicky ladených vôní 80. rokov, tak aj u tých, ktorí hľadajú dostupný dotyk hollywoodskeho luxusu pre každodenné nosenie.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.