Giorgio Black Special Edition
parfémovaná voda pre mužov
Nie je skladom
Giorgio Black Special Edition je vrcholným príkladom remeselného umenia značky Giorgio, ktorá je známa svojou oddanosťou k vytváraniu nezabudnuteľných vôní. Táto parfumovaná voda je súčasťou prestížnej rady Black Special Edition, ktorá prináša mužom sofistikovanosť a eleganciu. Kombinácia zmyselných korenistých tónov dodáva tejto vôni jedinečný charakter, ktorý osloví mužov s vycibreným vkusom.
V úvode vône vás privíta svieža a energická kombinácia bergamotu a ružového korenia, ktorá vytvára dynamickú a príťažlivú atmosféru. Ako sa vôňa rozvíja, do hry vstupuje kardamóm a muškátový oriešok, ktoré dodávajú srdcu vône hĺbku a korenistú intenzitu. Tento neodolateľný mix je zakončený teplými tónmi cédra, fazuľky Tonka a ambry, ktoré zabezpečujú dlhotrvajúci a nezabudnuteľný dojem.
Giorgio Black Special Edition je ideálnou voľbou pre večerné príležitosti a formálne udalosti, kde jeho bohatý a sofistikovaný charakter zanechá trvalý dojem. Vďaka svojmu jedinečnému zloženiu predstavuje dokonalý doplnok pre mužov, ktorí chcú zanechať stopu elegancie a štýlu.
Pre dosiahnutie najlepšieho výsledku naneste Giorgio Black Special Edition na pulzné body, ako sú zápästia, krk a za ušné lalôčiky. Tým zabezpečíte, že vôňa bude uvoľňovaná postupne a vydrží po celý večer. Aplikujte z primeranej vzdialenosti, aby ste dosiahli rovnomerné rozptýlenie. Aby ste zachovali intenzitu vône, vyhnite sa treniu zápästí o seba, čo by mohlo narušiť jemné vonné zložky. Uchovávajte flakón na chladnom a suchom mieste, mimo priameho slnečného svetla.
Hlava bergamot, ružové korenie
Srdce kardamóm, muškátový oriešok
Základ ambra, céder, fazuľa Tonka
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
Giorgio Group
www.giorgioperfumes.com
EAN: 3324266231341
Značka Giorgio Beverly Hills pochádza zo Spojených štátov amerických a jej príbeh sa začal písať v roku 1961, keď podnikateľ Fred Hayman spolu s Gale (Gayle) Hayman otvorili na Rodeo Drive v Beverly Hills luxusný butik Giorgio Beverly Hills. Ich cieľom bolo premeniť vtedy nenápadnú ulicu na symbol hollywoodskeho lesku a vytvoriť miesto, kde sa móda, spoločenský život a vône spoja do jedného zážitku. V roku 1981 uviedla značka svoj prvý rovnomenný parfum Giorgio, ktorý sa stal ikonou 80. rokov a naštartoval globálny úspech značky v oblasti vôní. O niekoľko rokov neskôr bola parfumová divízia predaná spoločnosti Avon a neskôr prešla pod Elizabeth Arden, napriek tomu si Giorgio Beverly Hills zachovala imidž legendy spojenej s kalifornským luxusom a slnkom zaliatym Beverly Hills.
Filozofia značky Giorgio Beverly Hills stojí na okázalom, sebavedomom a radostnom poňatí luxusu, ktorý nie je odťažtý, ale naopak plný farieb, kvetov a slnka. Typické žlto-biele pruhy, inšpirované markízou pôvodného butiku, sa premietajú do dizajnu flakónov aj darčekových balení a vyjadrujú hravú eleganciu a optimizmus. Vône značky bývajú výrazné, dlhotrvajúce a neboja sa bohatých kvetinových či orientálnych kompozícií, ktoré podčiarkujú osobitosť nositeľa. Kreatívny koncept sa inšpiruje životným štýlom Beverly Hills – červeným kobercom, palmami lemovanými bulvármi a večierkami, kde sa stretávali filmové hviezdy a podnikateľská elita. Práve táto atmosféra sa odráža v kampaniach aj komunikácii značky, ktorá stavia na dojme glamouru a nezameniteľnej prítomnosti.
V sortimente Giorgio Beverly Hills dominujú predovšetkým parfémy a toaletné vody pre ženy aj mužov, doplnené o telové spreje, telové mlieka a darčekové sady. Medzi vlajkové produkty patrí dámska kolekcia Giorgio – napríklad toaletná voda a telový sprej, často ponúkané aj v darčekových setoch, ktoré prepájajú vôňu s ošetrujúcou kozmetikou. Obľúbené sú aj pánske vône, ako Giorgio for Men alebo ďalšie kompozície z portfólia značky, ktoré rozvíjajú charakteristický štýl Giorgio Beverly Hills v rôznych podobách. Vďaka širokej ponuke objemov, od praktických menších flakónov až po klasické väčšie objemy vhodné na doma, si značka nachádza miesto ako u milovníkov výrazných, nostalgicky ladených vôní 80. rokov, tak aj u tých, ktorí hľadajú dostupný dotyk hollywoodskeho luxusu pre každodenné nosenie.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.