Givenchy Pí Neo Mercury Edition
toaletná voda pre mužov
Objavte Givenchy vo svojej najodvážnejšej podobe s toaletnou vodou Pí Neo Mercury Edition. Táto vôňa je stelesnením moderného muža, ktorý sa nebojí prekračovať hranice a objavovať nové svety. Inšpirácia kozmickými zážitkami vytvára vôňu, ktorá je dynamická aj sofistikovaná. Pí Neo Mercury Edition predstavuje nový pohľad na klasickú eleganciu a vyjadruje túžbu po neznámom.
Vôňa začína sviežimi a energickými tónmi bergamotu, mandarínky a pomaranča. Tieto vrchné tóny dodávajú vôni živosť a okamžitý pocit sviežosti, ktorý evokuje pocit voľnosti a dobrodružstva. V srdci vône sa ukrýva hlbšia a zmyselnejšia kombinácia pačuli a cédru, ktorá prináša do kompozície mužnú eleganciu a hĺbku. Základ vône tvorí sladká a hrejivá vanilka, ktorá dodáva vôni jemnosť a nezabudnuteľnosť.
Pí Neo Mercury Edition je ideálnou voľbou pre večerné udalosti alebo zvláštne príležitosti, keď chcete zanechať trvalý dojem. Je to vôňa pre mužov, ktorí si cenia originalitu a výnimočnosť. Táto toaletná voda nielen zdobí, ale aj inšpiruje k veľkým činom.
Pre dosiahnutie najlepšieho efektu aplikujte Givenchy Pí Neo Mercury Edition toaletnú vodu na čistú, suchú pokožku, najmä na pulzné body, ako sú zápästia, krk a za uši. Tým sa vôňa optimálne rozvinie a dlhodobo uvoľňuje svoje aróma. Vyhnite sa treniu zápästí o seba, aby sa vôňa nerozkladala a zostala intenzívna. Uložte flakón na chladnom a suchom mieste, mimo priameho slnečného svetla, aby sa zachovala kvalita vône.
Hlava bergamot, mandarínka, pomaranč
Srdce céder, pačuli
Základ vanilka
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
LVMH Group
www.givenchybeauty.com
EAN: 3274871226358
Givenchy je ikonická francúzska značka, ktorá od svojho vzniku v roku 1952 stelesňuje eleganciu a sofistikovanosť. Založil ju vizionársky návrhár Hubert de Givenchy, ktorého zmysel pre nadčasový štýl a precízne remeselné spracovanie získali obdiv nielen módneho sveta, ale aj hviezd strieborného plátna. Práve jeho spolupráca s Audrey Hepburn sa stala legendárnou a navždy ovplyvnila charakter značky, ktorá si čoskoro vydobyla uznanie vďaka inovatívnemu poňatiu haute couture i sviežemu prístupu k luxusu. Okrem módy sa Givenchy rýchlo presadil aj v oblasti parfémov a kozmetiky, kde od 50. rokov udáva trendy a inšpiruje generácie po celom svete.
Filozofia značky Givenchy stavia na harmónii medzi tradíciou a modernosťou, kde elegancia nie je okázalá, ale prirodzená a podčiarknutá originálnymi detailmi. Hodnoty ako autenticita, kreativita a rešpekt k remeslu sú zjavné v každom produkte – od vôní až po make-up. Značka si zakladá na vysokej kvalite materiálov a inovatívnych formulách, často s dôrazom na udržateľnosť a etické zásady výroby, napríklad netestuje kozmetiku na zvieratách. Inšpiráciu čerpá Givenchy z umenia, architektúry aj francúzskej kultúry a jej produkty pravidelne zdobia svetové celebrity, vrátane Cate Blanchett alebo Rooney Mara. Výrazné kampane a štýlová prezentácia na sociálnych sieťach podčiarkujú unikátny rukopis značky a približujú ju novým generáciám.
V sortimente Givenchy nechýbajú ikonické parfémy, ako legendárna kolekcia L’Interdit, elegantné pánske vône Gentleman alebo svieža rada Irresistible, ktoré sú dostupné v rôznych objemoch podľa individuálnych preferencií. Značka ponúka aj luxusný make-up – od vyhlásených rúžov Le Rouge cez inovatívny make-up Prisme Libre až po exkluzívne produkty starostlivosti o pleť. Pravidelne predstavuje limitované edície a spolupracuje s poprednými dizajnérmi aj influencermi, čo prináša do sveta krásy čerstvý vietor a originalitu. Givenchy je ideálnou voľbou pre tých, ktorí hľadajú dokonalé prepojenie francúzskeho šarmu, luxusu a neotrelého štýlu – či už v podobe ikonickej vône, alebo štýlového doplnku do každodennej rutiny.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.