Guerlain L'Homme L'Eau Boisée
toaletná voda pre mužov
Guerlain prináša novú dimenziu pánskej elegancie s toaletnou vodou L'Homme L'Eau Boisée. Táto vôňa je oslavou drevitých tónov, ktoré evokujú pocit sily a príťažlivosti. Značka Guerlain, známa svojím umením vytvárať sofistikované parfémy, predstavuje túto kompozíciu ako poctu mužnosti a prírodným elementom. Vôňa je ideálnou voľbou pre mužov, ktorí chcú zdôrazniť svoju prirodzenú eleganciu počas večerných spoločenských stretnutí alebo formálnych udalostí.
Toaletná voda L'Homme L'Eau Boisée je majstrovsky vyvážená, začína sviežimi akordmi mäty a limetky, ktoré vás okamžite povzbudia. Srdce vône sa rozvíja v intenzívnej kombinácii rumu a muškátu, podčiarknuté exotickými trávami, ktoré dodávajú kompozícii hlbšiu dimenziu. Základ vône tvorí pižmo, drevitý akord a indický vetiver, ktoré spoločne vytvárajú trvalý dojem sofistikovanej mužnosti.
Kolekcia L'Homme L'Eau Boisée je synonymom pre moderného muža, ktorý si cení kvalitu a štýl. S objemom 80 ml je táto toaletná voda perfektným spoločníkom na každodenné nosenie, ale aj nenahraditeľným doplnkom pre zvláštne príležitosti, keď chcete zanechať nezabudnuteľný dojem.
Aplikujte toaletnú vodu L'Homme L'Eau Boisée na čistú pokožku, najlepšie po sprche, keď sú póry otvorené a vôňa sa lepšie vstrebáva. Zamerajte sa na pulzné body, ako sú zápästia, krk alebo za ušami, kde sa vôňa najlepšie rozvinie. Pre dlhotrvajúci efekt môžete vôňu ľahko nastriekať aj na oblečenie, ale vyhnite sa jemným tkaninám. Uchovávajte flakón na chladnom a suchom mieste, mimo dosahu priameho slnečného svetla, aby si vôňa zachovala svoju kvalitu.
Hlava limetka, mäta
Srdce exotické traviny, muškát, rum
Základ drevitý akord, indický vetiver, pižmo
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470301641
Guerlain je ikonická značka pochádzajúca z Francúzska, ktorá bola založená už v roku 1828 Pierrom-François-Pascalom Guerlainom. Jeho vízia spojiť špičkovú kvalitu s inováciou vtlačila značke jedinečný rukopis, ktorý ju sprevádza dodnes. Počas viac než dvoch storočí existencie sa Guerlain zapísal do histórie parfumérstva aj kozmetiky a stal sa symbolom francúzskej elegancie. Medzi kľúčové míľniky patrí uvedenie legendárnych vôní ako Jicky (1889), Shalimar (1925) či Mitsouko (1919), ktoré ovplyvnili generácie tvorcov aj samotný vývoj modernej parfumérie.
Filozofia Guerlain stojí na hľadaní krásy, odvahe tvoriť a hlbokom rešpekte k tradícii aj prírode. Značka sa dlhodobo zasadzovala o udržateľnosť – pri výrobe parfumov a kozmetiky využíva kvalitné prírodné ingrediencie s ohľadom na životné prostredie a netestuje na zvieratách. Inšpiráciu čerpá z umenia, francúzskeho šarmu aj exotických diaľok, čo sa premieta do originálnych kompozícií aj precízneho spracovania flakónov. Guerlain dlhodobo spolupracuje s významnými osobnosťami, medzi ktoré patrila napríklad herečka Angelina Jolie ako ambasádorka vône Mon Guerlain. Značka je známa aj svojimi vizuálne silnými kampaňami a dôrazom na estetiku vo všetkých komunikačných kanáloch.
Sortiment Guerlain zahŕňa širokú ponuku parfumov, luxusnú starostlivosť o pleť, dekoratívnu kozmetiku aj ikonické rúže. Medzi vlajkové produkty patrí legendárna parfumová kolekcia Aqua Allegoria, orientálna klasika Shalimar či inovatívna rada starostlivosti o pleť Abeille Royale. Výnimočné sú tiež limitované edície a umelecké spolupráce, ktoré často ponúkajú unikátne flakóny alebo špeciálny objem vôní. Značka oslovuje milovníkov luxusu, ktorí hľadajú originalitu, históriu aj špičkovú kvalitu – ideálna je pre tých, ktorí túžia po výnimočnom zážitku vo svete krásy a parfumov.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.