Fotografiu pripravujeme
Jimmy Choo Urban Hero
balzám po holení pre mužov
Nie je skladom
Jimmy Choo prináša svojim zákazníkom luxusný zážitok z každodennej starostlivosti s balzamom po holení Urban Hero. Tento produkt je určený pre moderného muža, ktorý si potrpí na kvalitu a štýl. Balzam po holení Jimmy Choo Urban Hero je inšpirovaný mestským životom a predstavuje spojenie elegancie s drsnou sofistikovanosťou. Je ideálnym doplnkom pre mužov, ktorí chcú po holení nielen skvelo vyzerať, ale aj voňať.
Tento balzam po holení je charakteristický svojou drevnatou vôňou, ktorá je výsledkom precízne vybraných ingrediencií. V úvode vás osvieži zmes citrusov a čierneho korenia, ktorá sa postupne rozvinie do srdca tvorené elegantným vetiverom a jemným ružovým drevom. Základ vône potom tvorí zmyselný ambergris a mužná koža, ktoré zanechávajú nezabudnuteľný dojem.
Jimmy Choo Urban Hero balzam po holení je nielen o vôni, ale aj o starostlivosti o pokožku. Špeciálne vyvinuté zloženie pomáha upokojiť podráždenie po holení, hydratuje pleť a dodáva jej svieži a zdravý vzhľad. Tento balzam je ideálnou voľbou pre večerné udalosti, keď chcete zanechať silný dojem a cítiť sa sebavedomo.
Pre dosiahnutie najlepších výsledkov aplikujte balzam Jimmy Choo Urban Hero po holení na čistú a suchú pokožku. Naneste malé množstvo balzamu na dlane a jemne vmasírujte do pokožky tváre a krku. Vyhnite sa oblasti očí. Balzam sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný pocit, čo zaisťuje okamžitý komfort a sviežosť po holení. Pre maximálny účinok odporúčame používať denne po každom holení.
Hlava čierne korenie, zmes citrusov
Srdce ružové drevo, vetiver
Základ ambergris, koža
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460109406
Jimmy Choo je britská módna značka, ktorá vznikla v roku 1996 v Londýne vďaka spolupráci malajzijského návrhára Jimmyho Choo a britskej redaktorky módneho časopisu Tamary Mellon. Ich spoločná vízia spojila tradičné obuvnícke remeslo s moderným dizajnom a luxusom, čo sa stalo základom pre rýchly vzostup značky na svetovej scéne. Prvý butik Jimmy Choo otvoril v Londýne a rýchlo si získal pozornosť nielen módnych ikon, ale aj celebrít z červených kobercov. Značka sa postupne rozšírila o ďalšie kategórie a stala sa synonymom pre sofistikovanú eleganciu a výnimočný štýl.
Filozofia značky Jimmy Choo stavia na kombinácii ženskosti, extravagancie a remeselnej dokonalosti. Každý produkt je navrhnutý s dôrazom na detail a originalitu, čo odráža túžbu značky inšpirovať sebavedomie a jedinečnosť v každej žene. Materiály sú starostlivo vyberané s ohľadom na kvalitu i etiku, vrátane podpory udržateľnejších postupov v novších kolekciách. Jimmy Choo často čerpá inšpiráciu z umenia, architektúry a modernej mestskej kultúry, čo sa odráža v odvážnych tvaroch i farebných kombináciách. Medzi známe osobnosti, ktoré značku rady nosia, patria napríklad Meghan Markle, Beyoncé alebo Jennifer Lopez, a nezameniteľné kampane značky pravidelne udávajú tón svetovým módnym trendom.
Sortiment Jimmy Choo zahŕňa luxusnú obuv, kabelky, módne doplnky a v posledných rokoch aj parfémy, ktoré si získali obľubu po celom svete. Ikonickými produktmi sú napríklad lodičky Romy či sandále Lance, ktoré sa stali stálicami na červených kobercoch. V oblasti parfémov značka oslovuje napríklad kolekciou Jimmy Choo Eau de Parfum (objem 60 ml, 100 ml), ktorá je symbolom zmyselnosti a ženskej sily. Špeciálne limitované edície a spolupráce s poprednými návrhármi prinášajú na trh vždy niečo nové a výnimočné. Značka je ideálnou voľbou pre ženy, ktoré hľadajú spojenie rafinovaného štýlu, luxusu a nadčasovej elegancie – či už ide o špeciálnu príležitosť, každodenný sebavedomý look alebo výrazný módny doplnok.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.