Maison Alhambra Philos Centro
parfémovaná voda unisex
100 ml za 15,56 €
Skladom, pondelok 8. 12. u Vás
Doprava od 1,90 €
15,56 €
Maison Alhambra prináša luxusný zážitok v podobe parfumovanej vody Philos Centro. Táto unisex vôňa, ktorá sa pýši orientálnym charakterom, je ideálnou voľbou pre tých, ktorí hľadajú niečo naozaj výnimočné. Vôňa je starostlivo komponovaná tak, aby zaujala zmysly a zanechala nezabudnuteľný dojem.
Vrchné tóny tejto vône otvára svieža kombinácia ananásu a hyacintu, ktorá navodí pocit energie a sviežosti. Následne sa rozvinie srdce vône, kde sa snúbi jemnosť kosatca s pikantnými nuansami ružového korenia a zvodným jazmínom. Táto kombinácia dodáva vôni hĺbku a sofistikovanosť. V základných tónoch sa potom prelína zmyselné pižmo, teplá ambra a sladká vanilka s drevitým vetiverom a pačuli, ktoré dodávajú vôni dlhotrvajúci a uhrančivý finiš.
Philos Centro od Maison Alhambra je perfektnou voľbou pre večerné udalosti, kde chcete zažiariť a zanechať trvalý dojem. Jeho bohaté a komplexné zloženie vytvára atmosféru luxusu a elegancie, ktorá je ideálna pre špeciálne príležitosti alebo romantické večere.
Pre dosiahnutie najlepšieho efektu aplikujte Philos Centro na pulzné body, ako sú zápästia, krk a za uši, kde sa vôňa môže plne rozvinúť vďaka telesnému teplu. Pre dlhšiu výdrž môžete vôňu navrstviť aj na oblečenie. Uistite sa však, že je pokožka čistá a suchá, aby sa vôňa mohla plne prejaviť. Skladujte flakón na chladnom a suchom mieste mimo dosahu priameho slnečného žiarenia, aby si vôňa zachovala svoju kvalitu čo najdlhšie.
Hlava ananás, hyacint
Srdce jazmín, kosatec, ružové korenie
Základ ambra, pačuli, pižmo, vanilka, vetiver
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí., Pri kontakte s očami okamžite vypláchnite vodou.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291107459325
Maison Alhambra je mladá parfumová značka zo Spojených arabských emirátov, ktorá vznikla okolo roku 2020 pod krídlami spoločnosti Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jedného z najvýraznejších hráčov na poli blízkovýchodnej parfumérie. Od samého začiatku sa zamerala výhradne na vône a počas niekoľkých rokov uviedla na trh desiatky až stovky parfumových kompozícií pre ženy, mužov aj unisex publikum, čím si rýchlo vybudovala silnú pozíciu v segmente dostupného luxusu. História značky je spojená s ambíciou preniesť bohatú orientálnu parfumérsku tradíciu do modernej, globálne zrozumiteľnej podoby a ponúknuť ju širšiemu publiku. Vďaka dynamickému tempu noviniek a šikovnému nadviazaniu na úspech materskej značky Lattafa sa Maison Alhambra počas krátkej doby presadila na medzinárodných e-shopoch aj v kolekciách nadšencov niche a designer vôní.
Filozofia Maison Alhambra stojí na myšlienke, že kvalitná, výrazná a dlhotrvajúca vôňa nemusí byť nedostupným luxusom. Značka pracuje prevažne s parfumovými vodami (Eau de Parfum) a sústreďuje sa na bohaté, dobre vystavané kompozície, ktoré často reinterpretujú obľúbené akordy z niche i high-end parfumérie – od orientálno-korenistých cez kvetinovo-ovocné až po drevito-ambra tóny. Dôraz je kladený na solídnu výdrž a projekciu, elegantný, ale jednoduchý flakón a celkový dojem „dostupnej exkluzivity“. V rámci etiky a udržateľnosti sa značka drží štandardov bežných pre moderné parfumové domy v regióne, zameriava sa však predovšetkým na obsah – teda na vôňu samotnú – a na to, aby zákazník získal čo najviac muziky za danú cenu. Komunikácia značky sa nesie v duchu moderného orientálneho luxusu: vizuály aj názvy vôní často odkazujú na európsku eleganciu aj arabské dedičstvo, čo vytvára atraktívny most medzi Západom a Východom.
V sortimente Maison Alhambra dominujú parfumové vody v praktických objemoch okolo 80–100 ml, ktoré pokrývajú široké spektrum štýlov – od sviežich citrusovo-kvetinových kompozícií až po hlboké, korenisté a ambrické vône. Medzi výrazné kolekcie a línie patria napríklad dámske vône ako Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence či La Vivacité, ktoré si získali obľubu pre svoju ženskosť a nositeľnosť v každodennom živote, a tiež unisex či výraznejšie kreácie typu Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza alebo pánska rada Jean Lowe. Mnohé z týchto parfumov sú v komunite cenené ako kvalitné alternatívy k ikonickým niche a designer vôňam, často s prekvapivo dobrou výdržou a intenzitou. Maison Alhambra je tak ideálnou voľbou pre zákazníkov, ktorí hľadajú moderné, výrazné a často originálne pojaté vône s nádychom orientálneho luxusu, ale zároveň chcú zostať v rozumnom rozpočte a radi objavujú nové olfaktorické zážitky bez kompromisov v kvalite.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.