Paco Rabanne Invictus
toaletná voda pre mužov
10 ml za 9,11 €
Paco Rabanne v roku 2013 prichádza s novinkou Paco Rabanne Invictus, ktorý je inšpirovaný športom, adrenalínom a následnou radosťou z úspechu a víťazstva. Parfém je venovaný všetkým mužom, ktorí milujú šport a radi si užívajú vôňu víťazstva. Symbolom vôňe je neporaziteľný hrdina, ktorému každý podľahne. Je to športovec telom i dušou, ktorý je popisovaný ako ideálny muž.
Parfém vytvorila veľmi známa parfumérka Véronique Nyberg v spolupráci s ďalšími renomovanými parfumérmi. Vytvorenie parfému trvalo takmer dva a pol roka, než mu bola dodaná finálna podoba. Táto zmyselná svieža kompozícia sa veľmi líši od tradičných pánskych vôní. Nie je to ani jemná letná vôňa, ani tradičná kolínska. Paco Rabanne Invictus je štruktúrovaná vôňa s veľmi osobitým základom. Všetko je ukryté vo flakóne, ktorý pripomína víťazný pohár, ktorého autorom je návrhár Cédric Ragot. Tvárou kampane je austrálsky hráč rugby Nick Youngguest.
Privoňajte si k vôni vítazstva s parfémom Paco Rabanne Invictus!
Hlava grapefruit, morské tóny
Srdce bobkový list, hedion, jazmín
Základ drevo Guaiac, dubové drevo, pačuli, pravá ambra
Horľavé., Zamezte kontaktu s očami., Uchovávajte mimo dosahu detí.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 9990000783700
Paco Rabanne je ikonická značka pochádzajúca zo Španielska, ktorej príbeh sa začal písať v roku 1966, keď ju založil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, pôvodom architekt, preniesol do sveta módy i parfémov svoju odvahu experimentovať a prekračovať hranice tradičného dizajnu. Prvá kolekcia, ktorá využívala netradičné materiály ako kov či plast, spôsobila v Paríži doslova senzáciu a naštartovala cestu značky medzi priekopníkov módneho i beauty priemyslu. Kľúčovým míľnikom sa stal debut parfému Calandre v roku 1969 a neskôr aj uvedenie legendárnej vône 1 Million, ktorá zmenila svet pánskych parfémov.
Filozofia Paco Rabanne stojí na kombinácii nekonvenčnosti, odvahy a futurizmu. Značka sa nebojí búrať stereotypy a prinášať do sveta krásy i módy nové impulzy a neotrelé nápady. V tvorbe sa odráža inšpirácia umením, architektúrou i modernou technológiou, čo je patrné nielen v dizajne flakónov, ale aj v originálnom štýle módnych kolekcií. Udržateľnosť a etický prístup hrajú stále väčšiu rolu – značka sa zameriava na inovatívne materiály a transparentnosť výroby. Výraznou tvárou kampaní sa stali svetové celebrity ako Dua Lipa či Nick Jonas a štýl komunikácie na sociálnych sieťach sa nesie v duchu sebavedomia a originality.
V sortimente Paco Rabanne dominujú predovšetkým parfémy, ktoré sa stali kultovými po celom svete – od slávnej rady 1 Million cez ženskú kolekciu Lady Million až po moderné vône Invictus a Olympea. Značka ponúka aj telovú a vlasovú starostlivosť, kozmetické darčekové sady a v módnej divízii nadčasové doplnky i šperky. Ikonické produkty, ako je 1 Million v objeme 100 ml, patria medzi najvyhľadávanejšie darčeky i osobné voľby zákazníkov naprieč generáciami. Limitované edície a špeciálne kolekcie často vznikajú v spolupráci s umelcami a známymi osobnosťami, čo posilňuje jedinečný charakter značky. Paco Rabanne je ideálnou voľbou pre tých, ktorí hľadajú výnimočnosť, originalitu a chcú vyjadriť vlastný štýl bez kompromisov.
Priemerné hodnotenie zákazníkov
Buďte prvý, kto ohodnotí produkt.