Reklamácia v Brasty

Vaša absolútna spokojnosť s našimi produktmi je našou prioritou a veľmi nám záleží na tom, aby ste boli s nákupom na Brasty.sk vždy bez výhrad spokojní. V prípade, že svoju pozitívnu skúsenosť s nákupom budete zdieľať aj so svojimi známymi, priateľmi a rodinou, významne nám pomôžete v budovaní dobrého mena našej spoločnosti. Zároveň ale nemajte pocit, že u nás nie je priestor aj pre negatívnu spätnú väzbu. Je to práve naopak. Aj napriek tomu, že náš sortiment pochádza z overených, spoľahlivých zdrojov a tvoria ho originálne produkty od uznávaných svetových značiek, ktoré sa pýšia svojou precíznosťou a kvalitou, nič nie je dokonalé. Je nám jasné, že stať sa môže čokoľvek, bez ohľadu na to, ako luxusné, krásne a v prípade hodiniek aj bezporuchové produkty predávame.

Bez obáv sa na nás obráťte so sťažnosťou alebo reklamáciou aj kvôli sebemenšiemu detailu. Každá vaša negatívna skúsenosť je pre nás veľmi podstatná, aby sme do budúcna zamedzili jej opakovaniu a predovšetkým zabránili tomu najhoršiemu, strate zákazníka. Vašich podnetov si veľmi vážime a uvedomujeme si, že iba týmto spôsobom môžeme naše služby aj naďalej zdokonaľovať a získať si vašu plnú dôveru.

Ak máte pocit, že zakúpený produkt z nejakého dôvodu nespĺňa sľubované, teda nezodpovedá opisu, kvalite alebo nedisponuje uvedenými funkciami či obsahom, ihneď kontaktujte našu spoločnosť na telefónnom čísle +421 2209 098333 alebo na e-mailovej adrese info@brasty.sk. Môžete si byť istí, že váš reklamačný návrh pozorne vypočujeme a budeme k nemu pristupovať s maximálnym porozumením. Spoľahnite sa, že vynaložíme všetko úsilie, aby sme nepríjemnú situáciu promptne napravili a naše ospravedlnenie za vzniknuté problémy je vždy úprimné.

Napriek tomu si vás dovoľujeme upozorniť, že reklamačný nárok možno uplatniť iba v čase záručnej lehoty. Táto doba trvá 24 mesiacov od prevzatia tovaru (u bazárového tovaru je táto doba skrátená na 12 mesiacov), s tým, že toto obdobie môže byť predĺžené o dni, kedy bol tovar v záručnej oprave. Pokiaľ nebude dohodnuté inak, reklamovaný tovar v pôvodnom obale doplnený o popis závady a kópiu dokladu o nákupe možno poslať na adresu Veľkomoravská 479/19, 779 00 Olomouc, sídla spoločnosti Brasty a reklamácia bude vybavená do 30 dní.

Nie je jediný dôvod, prečo sa reklamácie v Brasty obávať. V prípade oprávneného návrhu na reklamáciu, napríklad ak má tovar odstrániteľné, ale aj neodstrániteľné chyby brániace riadnemu užívaniu, má každý zákazník právo na odstránenie závady či výmenu, prípadne na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo dokonca právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a tiež náhradu nákladov spojených s reklamáciou.